Kristin Reinke, Luc Ostiguy La langue du doublage québécois : un français parlé « sous bonne surveillance » PDF (Français (Canada))
Stephen Davis, Susan Ballinger, Mela Sarkar The Suitability of French Immersion for Allophone Students in Saskatchewan: Exploring Diverse Perspectives on Language Learning and Inclusion PDF (English)
Callie Mady L’usage de l’anglais dans une école de langue française en milieu minoritaire : un véritable enjeu ? PDF (Français (Canada))
James W. Gray, Ryan W. Smithers Task-Based Language Teaching With a Semantic-Centred Pedagogic Grammar PDF (English)
Hooman Saeli, An Cheng Student Writers’ Affective Engagement with Grammar-Centred Written Corrective Feedback: The Impact of (Mis)Aligned Practices and Perceptions PDF (English)
Marie-Hélène Giguère, Rebeca Aldama Les homophones grammaticaux, portrait actuel des occurrences et des taux de réussite chez des élèves de 9 à 12 ans PDF (Français (Canada))
Emmanuelle Le Pichon Review of: Shapiro, S., Farrelly, R., & Curry, M. J. (Eds.). (2018). Educating refugee-background students: Critical issues and dynamic contexts. Bristol, United Kingdom: Multilingual Matters. 264pp. ISBN: 978-1-78309-996-2 PDF (English)
Negin Maddah, Leila Moeinpour Review of: Carrio-Pastor, M. L. (Ed.). (2016). Technology implementation in second language teaching and translation studies: New tools, new approaches. Singapore: Springer. pp. vi+258 PDF (English)